آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»بسته بندی»فروش ورق و کارتن بسته بندی
فروش ورق و کارتن بسته بندی-pic1

فروش ورق و کارتن بسته بندی

شرکت مهندسین خبره میهن در سال 1377 فعالیت خود را در زمینه تولید جعبه های کارتنی آغاز نمود و پس از مدت کوتاهی تولید ورق کارتنی نیز به فعالیت های شرکت افزوده شد. امروز شرکت مهندسین خبره میهن به عنوان یکی از شرکت‌های خوشنام و معتبر در صنعت بسته‌بندی و تولید ورق و جعبه های کارتنی مشغول به کار است و یکی از شرکت‌های اصلی هلدینگ بسته‌بندی خبره میهن محسوب می‌گردد. دیگر شرکت‌های این گروهِ بسته‌بندی، در زمینه تولید کاغذ بسته‌بندی، تولید و تجارت کارتن بازیافتی (آخال) و تجارت کاغذ و ورق کارتن فعالیت می‌کنند.
این شرکت قادر به تولید انواع ورق‌های سه‌لایه، چهارلایه، پنج‌لایه و هفت‌لایه می‌باشد. لازم به ذکر است که تنها تعداد معدودی از شرکت ها در ایران قادر به تولید ورق کارتنی هفت‌لایه هستند. اهمیت ورق هفت‌لایه در آن است که در بسیاری از موارد می‌تواند بسته‌بندی بسیار مقاومی ارائه کند که جایگزین بسته‌بندی‌های فلزی و چوبی گردد. در عرصه تولید جعبه‌های کارتنی نیز طیف وسیعی از صنایع از قبیل لوازم خانگی، مواد غذایی و کشاورزی، مرسولات پستی، لوازم التحریر، قطعات صنعتی، پوشاک و منسوجات، لوازم بهداشتی، شوینده و آرایشی و ... سال‌هاست که مشتری این شرکت هستند و از خدمات شرکت استفاده می‌کنند.
ضمناً محافظت از محیط زیست از مهم ترین ارزش‌های این شرکت است. یکی از دلایل فعالیت بنیانگذاران این شرکت در حوزه بسته‌بندی کارتنی، سبز بودن و بی‌ضرر بودن این صنعت برای محیط زیست بوده است.


آگهی دهنده: مهندسین خبره میهن
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان البرز - کمال شهر - بسته بندی در کمال شهر
آدرس: اتوبان کرج - قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127
به روز شده در:۱۴۰۰/۲/۲۸
بازدید: 202 بار
ایمیل: